طی روزهای گذشته خبرهایی در مورد احتمال پیوستن احسان حاج صفی به استقلال تهران به گوش رسید.

ابتدا پرسپولیس تهران خواهان عقد قرارداد با احسان حاج صفی شد و حتی اولین مذاکرات را هم با محمود رضا فاضلی مدیر برنامه های این بازیکن در آلمان انجام داد اما مواردی پیش آمد که به ناکامی این مذاکرات انجامید.

خرید وحید امیری و ترافیک بازیکن چپ پا در پرسپولیس باعث شد تا احسان حاج صفی و مدیر برنامه‌هایش قید این موضوع را زده و باب مذاکره با استقلال را باز کنند.

البته مدیر برنامه‌های احسان حاج صفی اصرار داشت این بازیکن در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و صحبت‌هایی هم در مورد یکی دو تیم از بوندس لیگا و لیگ یونان شد اما به نظر می‌رسد هیچ کدام جدی نیست.

با توجه به اینکه اف اس وی فرانکفورت تمایلی به حفظ حاج صفی ندارد و بودجه سپاهان اصفهان و سقف قرارداد این باشگاه نیز به شدت کاهش پیدا کرده است، استقلال تهران می‌تواند محتمل باشد.

با این وجود محمودرضا فاضلی که ید طولایی در نقل و انتقال بازیکنان دارد در مورد احتمال حضور این بازیکن در استقلال عنوان کرده احتمالش بسیار کم است!

بنابر گفته یک منبع موثق و نزدیک به استقلال تهران شنیدیم این باشگاه یک جای خالی برای احسان حاج صفی کنار گذاشته است و در صورت تمدید قرارداد امید ابراهیمی دیگر پرونده نقل و انتقالات خود را خواهد بست.

این وسط یک مشکل وجود دارد و آن هم مبلغ درخواستی احسان حاج‌صفی است.

ظاهرا این بازیکن باتجربه و ملی‌پوش برای پیوستن به استقلال تهران درخواست ۲ میلیارد تومانی داشته است، از آن گذشته شنیدیم احسان حاج‌صفی مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان هم به عنوان پیش پرداخت و نقدی می‌خواهد که همین موضوع کار را به تعویق انداخته است.

اگر احسان حاج صفی با این مبلغ استقلالی شود آنگاه می‌توان این فوتبالیست را گرانترین بازیکن فصل نقل و انتقالات خواند.